+38 (044) 20 90 150 | +38 098 19 90 150 | +38(066) 50 304 83
На зв'язку +38 098 19 90 150

Кошик

закрити

Немає товарів у кошику.

Повернутись у магазин

Кошик

закрити

Немає товарів у кошику.

Повернутись у магазин

Соціальна мережа від Apple?

Нова соцмережа буде збирати інформацію про переміщення людини, його покупках і історії пошуку.

Днями патентним бюро США була опублікована заявка Apple на запуск собственнойсоціальной мережі: згідно з поданою ще в кінці 2013 року заявці, люди в новій соцмережі будуть об’єднуватися за принципом розташування і призначеної для користувача активності. Іншими словами, додаток збере інформацію про переміщення людини, історії його пошуку і покупках, після чого запропонує поспілкуватися з людьми зі схожими даними. Так, школярам пристрій від Apple може запропонувати приєднатися до користувачів, які відвідують знаходиться поруч тренажерний зал, або повідомляти про пробки людям з одного району, які мають схожий робочий графік.

Як передає Інтерфакс, свою ініціативу «яблучна компанія» пояснює тим, що в звичайних соціальних мережах користувачі не діляться відомостями про своїх щоденних справах або роботі, вважаючи це не дуже цікавим. Незважаючи на те, що учасники будуть об’єднуватися в групи автоматично, у користувача залишиться право на анонімність.

У грудні з’явилася соцмережа, також об’єднує людей за інтересами: в Swig збираються ті, хто любить і цінує різноманітні спиртні напої, а також готовий ділитися досвідом. Тут же знаходиться довідник, в якому можна дізнатися інформацію про більш ніж 70 тис. Сортів вин, пива, бренді, горілки, коньяку та інших напоях з усього світу. За словами розробників соцмережі, їх робота – це вузькоспеціалізована альтернатива існуючим сервісів. Також користувачі в своїй стрічці новин можуть побачити інформацію про друзів, кількості і вигляді випитого ними спиртного.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.