+38 (044) 20 90 150 | +38 098 19 90 150 | +38(066) 50 304 83
На зв'язку +38 098 19 90 150

Кошик

закрити

Немає товарів у кошику.

Повернутись у магазин

Кошик

закрити

Немає товарів у кошику.

Повернутись у магазин

Історія створення Apple Watch від головного розробника пристрою

У березні 2013 року технологічний директор Adobe Systems Кевін Лінч покинув компанію, щоб зайняти пост віце-президента з технологій в Apple. Тоді він не знав, над чим йому належить працювати. Колишньому топ-менеджеру Adobe, який у 2010 році одним з перших відповів на критику технології Flash з боку Джобса, було призначено курирувати створення першого носиться комп’ютера Apple – «розумних» годин Watch.

Лінч став віце-президентом Apple за технологіями і увійшло до підпорядкування старшому віце-президенту і ветерану компанії Бобу Менсфілд. Через високого рівня секретності топ-менеджеру не розповіли, з чим йому доведеться мати справу. У свій перший день в штаб-квартирі в Купертіно він дізнався, що не буде проходити традиційний для нових співробітників «обряд посвячення». Замість цього Менсфілд відразу відвів Лінча в студію і показав, над чим йому належить працювати.

Лінч з подивом дізнався, що команда проекту не вкладається за термінами – розробники нового продукту давно відстали від запланованого графіка. Через два дні планувалося провести перше узгодження проекту.

У співробітників не було ні працюючого прототипу, ні програмного забезпечення смарт-годин. Були лише експерименти – команда розробників iPod вирішувала, як можна видозмінити колесо Click Wheel. Але завдання Линчу прозвучало цілком ясно: було доручено створити революційний пристрій, який кожен хотів носити на своїй руці.

Дизайн операційної системи для годин народився на одній із зустрічей групи розробників iOS 7. Для носиться пристрою вирішили адаптувати програмну платформу для iPhone. Перші прототипи мали вертикальний інтерфейс, на зразок Pebble. Зрештою від них вирішили відмовитися. Програмне забезпечення змінили з тим, щоб будь-які дії користувач Apple Watch міг зробити за три торкання. Людина не повинна приділяти гаджету більше однієї-двох секунд. Якщо якісь функції не вкладалися в цю парадигму, від них відмовлялися.

З точки зору апаратного забезпечення багато полеміки викликала технологія Taptic Engine, розповідає Лінч. Яким саме чином привід лінійного переміщення повинен забезпечувати тактильний відгук? Наскільки сильно він повинен стосуватися зап’ястя? На доопрацювання і вивірку пішло близько року, пройшло перевірку сотні всіляких варіантів. Розробку курирував особисто головний дизайнер Apple Джонатан Айв.

«Наша мета – звільнити людей від телефонів. І в цьому сенсі забавно, що перші працюють прототипи Apple Watch представляли собою справжні iPhone, які кріпили на руку за допомогою тримачів Velcro », – згадує Лінч.

«Смартфони стали занадто нав’язливими, – говорить топ-менеджер. – Але що, якщо б у вас була можливість змінити порядок речей? Що якби ви могли створити пристрій, який не можна і не потрібно використовувати годинами безперервно? Що якби ви могли створити пристрій, який відфільтрує все сміття в потоці інформації і забезпечить вас тільки найважливішим? Ви змінили б життя сучасної людини ».

Сама Apple частково породила цю проблему, упевнений Лінч. Але і сама Apple запропонувала рішення: невелике прямокутне пристрій з міланським браслетом у вас на руці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.