+38 (044) 20 90 150 | +38 098 19 90 150 | +38(066) 50 304 83
На зв'язку +38 098 19 90 150

Shopping Cart

close

Немає товарів у кошику.

Return to shop

Shopping Cart

close

Немає товарів у кошику.

Return to shop

Гарантія

Гарантія та сервісне обслуговування

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 1-го до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон “fix.in,ua”.

Будь ласка, перевірте комплектність, працездатність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або звернеться до нас за уточненням з цього питання.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Я можу обміняти або повернути товар?
Згідно «Закон про захист прав споживача» і розуміння того факту що Ви купували потрібний Вам товар – Ви можете при виконанні наступних умов:

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання:
    подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п .;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
    збережені всі ярлики і заводське маркування.
  • пристрій не минало активацію, його програмне забезпечення не змінювалося.

Обмін або повернення товару здійснюється за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Що ви не можете повернути

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:

  1. Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак).
  2. Вироби, які мають сліди користування.
  3. Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника.
  4. Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну.
  5. Вироби, які змінили свій колір або через перебування в басейні (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх факторів.

Умови повернення чи обміну вироби

Ми приймаємо на повернення / обмін вироби в новому і невикористаний стані в оригінальній упаковці і при наявності товарного чека.
Після отримання вироби на обмін / повернення, сервісний центр перевіряє стан вироби для контролю якості протягом 2-5 робочих днів.
Після перевірки стану вироби, ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб.
При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.
Повернення за покупки, зроблені за допомогою кредитної картки, будуть зараховані тільки на ту ж карту.
Повернення за покупки, зроблені за готівковий розрахунок, будуть узгоджені з клієнтом для вибору зручного способу повернення грошей.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути невикористаний товар можна в нашому офісі за адресою, попередньо зателефонувавши в менеджером:

c понеділка по п’ятницю з 12-00 до 17-00.

Телефон: (044) 20-90-150

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки, але попередньо погодивши з менеджером всі деталі.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, цілісності, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному центрі – ми докладемо максимум зусиль щоб зробити заміну товару у постачальника / виробника або повернути гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам’яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.

 

});