+38 (044) 20 90 150 | +38 098 19 90 150 | +38(066) 50 304 83
На зв'язку +38 098 19 90 150

Кошик

закрити

Немає товарів у кошику.

Повернутись у магазин

Кошик

закрити

Немає товарів у кошику.

Повернутись у магазин

Чому продукція Apple коштує дорожче, ніж пристрої інших брендів

Чому продукція Apple коштує дорожче, ніж пристрої інших брендів

Багатьом власникам продуктів Apple часто доводиться чути висловлювання типу «так я за такі гроші два нормальних смартфона куплю» або «так твій MacBook як машина підтримана варто!» або в цілому «грошей-то не шкода?». І якось мимоволі деякі починають замислюватися про те, чи варто дійсно воно того? Отже, чи виправдане купертіновци роблять ціни свої продукти такими високими і які можуть бути причини, що виправдовують це?

Ціни на товари Apple – одні з найвищих на ринку побутової техніки. У той же час, впевнені в в Readweb, купуючи «яблучну» продукцію, користувачі отримують три переваги:

1. Якісний товар. Якість – то, що завжди славило Apple. Смартфони, планшети, ноутбуки і комп’ютери компанії можна залишати у спадок нащадкам. Насправді вони досить довговічні. Це просто не може не радувати користувачів. Набагато вигідніше купити планшет за шість сотень доларів і користуватися ним 3-5 років, ніж купувати пристрій компанії-конкурента за одну сотню доларів і змінити його на інший через рік використання з причин некоректної роботи або поломки.

2. Стабільність роботи. Операційні системи і програмне забезпечення, що випускаються Apple для своїх пристроїв, працюють швидко і без збоїв. Безпека забезпечується і без сторонніх програм на кшталт антивірусів, що знижує витрати. До того результату, який досягла Apple, іншим її конкурентам в особі Microsoft і Google ще потрібно рости. Може бути, характеристики пристроїв виглядають застарілими на тлі конкурентів, але завдяки грамотній оптимізації системи і додатків, пристрої від Apple працюють швидше за інших.

3. Дизайн. Спочатку філософія компанії, вироблена ще Стівом Джобсом, така, що дизайн при розробці нових пристроїв приоритетнее, ніж їх технічна складова. В інших компаніях дизайнери підлаштовуються під інженерів. В Apple все навпаки. І такий підхід до справи дає свої плоди. Пристрої купертіновцев одні з найкрасивіших на всьому ринку. Цей факт часто грає вирішальну роль для покупця.

Таким чином, політика ціноутворення Apple цілком обгрунтована. У Купертіно на ділі довели, що роблять відмінні продукти, які стоять запитуваної ціни.

Хоча не виключено, що саме маркетологи і менеджери компанії змусили людей повірити в це. Але ж зуміти переконати багатомільйонну аудиторію – теж дорого коштує.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.