Шановні покупці !
Шановні покупці, звертаємо Вашу увагу, що купуючи автозапчастини в магазині FiX.IN.UA, Ви гарантовано отримуєте якісний товар.
Гарантія товару
Гарантійні зобов’язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (олії, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо).
Продавець не несе гарантійних зобов’язань, якщо має місце:
- копію наряд-замовлення сервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки чи недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
- пошкодження (особливо деталей підвіски та кермового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
- встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення цього виду робіт;
Повернення товару
Якщо запчастину встановлювали на автомобіль, необхідно надати:
- копію ліцензії сервісу на проведення робіт із встановлення даного виробу;
- довідка та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- акт діагностики несправності запчастини;
- марка, модель та модифікація автомобіля, на який було встановлено даний товар;
- номер двигуна цього автомобіля;
- каталожний номер дефектного товару за каталогом виробника;
- Назва товару;
- час експлуатації товару на автомобілі;
- опис дефекту;
- дата та підпис клієнта;
Товар не підлягає обміну на справний, якщо:
- товар має очевидні дефекти, які обумовлені неправильною установкою товару на автомобіль;
- деталь встановлювалася клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт;
- якщо причиною несправності деталі стало “природне зношування”, особливо при інтенсивній експлуатації автомобіля, що не може вважатися виробничим дефектом.
Повернення з інших причин (без пошкоджень)
При повній справності товару і якщо він не був встановлений на автомобіль, такий товар може бути повернутий або обміняний протягом 14 днів (з моменту замовлення товару на сайті), не з того моменту, як ви його отримали або забрали в офісі, з наступних причин:
- помилка менеджера під час добору товару;
- різночитання каталогів (варіанти);
- помилка складу під час відбору товару;
- недостача складі.
У разі покупцю повертається повна вартість товару, або товар замінюється необхідним (на вибір покупця)!
Вимоги до товару, що повертається:
- перед відправкою обов’язково узгодити повернення з менеджером, товар без погодження, буде повернутий клієнту без попереднього повідомлення
- для повернення товару належної якості необхідно надати документ, що підтверджує факт купівлі зазначеного товару (товарний або касовий чек);
- обов’язкова умова повернення – товар приймається до повернення тільки в упаковці, в якій він був відпущений клієнту, незалежно від причини повернення, упаковка не повинна містити будь-які написи, наклейки, скотч та/або бути пошкодженою (розкриття упаковки в призначеному місці не є ушкодженням).
- відправка зворотних товарів виконується через транспортну компанію <Нова пошта> за адресою: м. Бровари, відділення 3. Одержувачем вантажу є ТОВ “Ліга Групп” , тел. (067) 503-87-33. Оплата послуг доставки здійснюється відправником.
- товар відправляється без післяплати.
- повернення коштів за товар, відбувається протягом 7 днів, з отримання товару поштою.
Звертаємо Вашу увагу на те, що товар, який їде Вам на замовлення з Європи, обміну та поверненню не підлягає. Також звертаємо Вашу увагу, що поверненню не підлягають деталі електричної групи (Датчики, блоки керування, датчики тиску шин, Лямбда-зонди, паливні форсунки, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо). Відмова/повернення від замовлення через не повне виконання не можливе (наприклад: замовляв 2 амортизатори, а приїхав 1).
Увага!!! Надані кросі не завжди правильні. Перевіряйте їх за іншими сайтами та каталогами. Претензії у разі не приймаються
Повернути або обміняти товар можливо протягом 14 днів з моменту покупки
Обробка повернення або обміну здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання повернення.
З питань поверннення та обміну звертатися за наступними телефонами